Tietosuojaseloste

Tämä on Mäntynummen koulun sisäilmasivuston henkilötietolain (1999/523) ja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen tietosuojaseloste.

Laadittu 9.2.2021.

Rekisterinpitäjä

Inspector Sec Oy
Kääpätie 3
90820 Oulu
Y-tunnus: 2024498-5

Yhteydenotot

Jos teillä on kysyttävää, voitte ottaa yhteyttä sähköpostitse: info(@)isec.fi.

Kerätyt tiedot

Inspector Sec Oy kerää ja käsittelee tietoja vierailustanne sivustolla evästeiden avulla. Vierailutietoja käytetään ainoastaan tilastolliseen analysointiin. Lisätietoja evästeistä löydätte tämän tietosuojaselosteen lopusta.

Vierailutietojen suojaus

Inspector Sec Oy:n järjestelmissä joihin tieto on tallennettu, käyttäjä saa työtehtävänsä edellyttämän ylläpito- tai selausoikeuden tietoihin. Kullakin määritellyllä käyttäjällä on oma käyttäjätunnus ja salasana.

Evästeet

Käyttäjä voi torjua evästeiden käytön käyttämänsä selaimen asetuksista tai poistamalla evästeet selaimestaan verkkopalvelun käytön lopetuksen jälkeen. Lisätietoja selainkohtaisista käyttöohjeista saa selaimen valmistajan ohjeista. Verkkopalveluun sisältyvät toiminnot voivat kuitenkin edellyttää evästeiden hyväksymistä toimiakseen.

Evästeet mantynummenkoulu.fi sivustolla

Lyhytaikaiset (ns. istuntokohtaiset) evästeet tallentuvat vain verkkosivustolla vierailun ajaksi käyttäjän laitteelle.
Lyhytaikainen eväste häviää heti, kun verkkoselain suljetaan.

Kolmansien osapuolien käyttö sekä tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle

Käytämme kävijätietoja ainoastaan verkkosivulla vierailleiden tilastolliseen analysointiin Google analyticsin avulla.

Google Analytics: Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA